Το κόστος για μια θέση στην καινούργια Μαρίνα Βουλιαγμένης είναι 5.000.000 ευρώ για 30 χρόνια! Και το ποσό είναι προκαταβολικά πληρωτέο. Ήδη το πρώτο σκάφος έκανε… ποδαρικό στη Μαρίνα, αφού από το Σάββατο τέθηκε και επίσημα σε λειτουργία.
Στόχος των ανθρώπων του Αστέρα Βουλιαγμένης στον οποίο ανήκει η διαχείριση της Μαρίνας, είναι να αποτελέσει μία από τις κορυφαίες υποδομές ελλιμενισμού σκαφών, ψυχαγωγίας και αγορών της Μεσογείου.
Από την πλευρά της, η ΤΕΚΑΛ που ανέλαβε την εκτέλεση του έργου, έχει αναλάβει την κατασκευή της επέκτασης του προβλήτα κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, προκειμένου να έχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης περισσότερων σκαφών δεδομένης της υψηλής τουριστικής κίνησης που παρουσιάζει η χώρα μας.
Το συγκεκριμένο έργο, ωστόσο, έχει διακοπεί προσωρινά μετά από σχετικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας που ακολούθησαν προσφυγές από πολίτες και φορείς.
Τι προβλέπει η συμφωνία με οργανισμό από το Μονακό
Στις αρχές Μαΐου, η Αστήρ Μαρίνα Βουλιαγμένης Α.Ε. (Astir Marina), ανακοίνωσε την υπογραφή τριετούς συνεργασίας με την Société Monégasque Internationale Portuaire (SMIP). Στο πλαίσιο της ανάπλασης της ιστορικής μαρίνας στον Αστέρα Βουλιαγμένης, η διοίκηση προχώρησε στη σημαντική συνέργεια με τον κύριο διαχειριστή των λιμένων του πριγκιπάτου του Μονακό, Ports de Monaco, για την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, διασφαλίζοντας κορυφαίου επιπέδου λειτουργία και παρεχόμενες υπηρεσίες.
Η Société Monégasque Internationale Portuaire (SMIP) ή Ports de Monaco, πάντως, ανέλαβε την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και καλών πρακτικών για τη βελτιστοποίηση του συνόλου των λειτουργιών της μαρίνας.
Όλα όσα αναφέρει ο Κανονισμός Λειτουργίας
Tο Υπουργείο Τουρισμού ενέκρινε, πριν από μερικές ημέρες, και τον Ειδικό Κανονισμό Λειτουργίας της μαρίνας του Αστέρα Βουλιαγμένης, των υφιστάμενων, νομίμως αδειοδοτημένων χώρων και εγκαταστάσεων χερσαίας και θαλάσσιας ζώνης.
Έτσι, προβλέπεται δυνατότητα ελλιμενισμού και χρήσης των εγκαταστάσεων της μαρίνας έχουν αποκλειστικά τα πλοία αναψυχής επαγγελματικά ή ιδιωτικά, συμπεριλαμβανομένων των ιστιοφόρων και των μηχανοκίνητων σκαφών αναψυχής, τα μικρά σκάφη, καθώς και τα επαγγελματικά τουριστικά ημερόπλοια, των οποίων το μήκος κυμαίνεται από 4 έως 70+ μέτρα και το βύθισμα τους δεν υπερβαίνει τα μέτρα, που εκάστοτε καθορίζονται με απόφαση του φορέας διαχείρισης, ανά προβλήτα και μόνο κατόπιν σχετικής έγκρισης από το Φορέα Διαχείρισης. Επίσης δικαίωμα ελλιμενισμού έχουν και τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής με άδεια μεταφοράς άνω των 12 επιβατών κατόπιν σχετικής έγκρισης του Φορέα Διαχείρισης.