Τον Ιούνιο του 2015, το πλοίο της Blue Star Ferries, που εκτελούσε το δρομολόγιο από τη Ραφήνα προς την Άνδρο, χρειάζονταν να καθυστερήσει για να περιμένει τη γνωστή τηλεπαρουσιάστρια, Ελένη Μενεγάκη, που είχε ειδοποιήσει για την καθυστέρησή της.
Έτσι, το πλοίο παρέμεινε δεμένο για πάνω από 40 λεπτά, περιμένοντας την άφιξή της. Ο καπετάνιος αποφάσισε να μην φύγει το πλοίο στην ώρα του, και οι επιβάτες περίμεναν υπομονετικά αναμένοντας την παρουσίαστρια. Τελικά, μόλις η Ελένη Μενεγάκη έφτασε, επιβιβάστηκε στο πλοίο, και αυτό αναχώρησε για το δρομολόγιό του, χωρίς να υπάρξουν προβλήματα!
Δύο χρόνια αργότερα, το ίδιο περιστατικό επαναλήφθηκε, αυτή τη φορά όμως με το πλοίο που εκτελούσε το δρομολόγιο από την Άνδρο προς τη Ραφήνα. Και πάλι, η Ελένη Μενεγάκη καθυστέρησε. Αυτή τη φορά όμως καθυστέρησε περίπου 1,5 ώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι σχετικά με τη δεύτερη περίπτωση, το ταξιδιωτικό πρακτορείο στην Άνδρο είχε διαψεύσει την είδηση περί καθυστέρησης της κυρίας Μενεγάκη.
Μετά από χρόνια, η εταιρεία παραμένει ίδια, με το ίδιο ιδιοκτησιακό καθεστώς, να διατηρεί τον έλεγχο.
Βρισκόμαστε τώρα στο Σεπτέμβριο του 2023. Τρία μέλη του πληρώματος, με έναν εξ αυτών να είναι αξιωματικός καταστρώματος, εκδιώκουν με αγριότητα κι απάνθρωπο τρόπο έναν 36χρονο νέο άνδρα, τον Αντώνη Καρυώτη, τον πετούν στη θάλασσα καθώς το πλοίο “Blue Horizon” ξεκινά από τον Πειραιά για την Κρήτη. Ο Αντώνης Καρυώτης πνίγεται μπροστά στα μάτια τους, στη δίνη που δημιουργήθηκε από τις προπέλες του πλοίου όταν ο καπετάνιος έβαλε μπρος το πλοίο κι έφευγε από το λιμάνι.
Ο Αντώνης Καρυώτης παρότι είχε αγοράσει εισιτήριο, είχε όντως καθυστερήσει για λίγο να φθάσει στην ώρα του. Δεν ήταν, όμως, τηλεπαρουσίαστρια ή κάποιος επώνυμος, για να τον περιμένουν. Ήταν ένας νέος άνθρωπος από φτωχή οικογένεια στο Λασίθι της Κρήτης, που εργαζόταν ως εργάτης για να επιβιώσει.
Εκ των υστέρων, η ιδιοκτήτρια εταιρεία Attica Group εξέδωσε ανακοίνωση 29 λέξεων για να εκφράσει «την οδύνη της για το περιστατικό». Την οδύνη του εξέφρασε με ανακοίνωσή του και ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Συνηθισμένη αυτή η τακτική της εταιρείας
Πριν ακριβώς από έναν μήνα, διαβάζουμε στο Διαδίκτυο μια κριτική που αναρτήθηκε για τις πρακτικές της εταιρείας αυτής στα διάφορα λιμάνια:
Φαίνεται ότι το έχετε συνήθειο να πετάτε κόσμο από τα πλοία σας εκεί στην Attica Group
Περιστατικό πριν από 1 μήνα στο #bluestarmyconos#δολοφονια #bluehorizon #Πειραια #Κρητη pic.twitter.com/MF6AefVlLZ— Γωγώ (@Georgia_S31) September 6, 2023
zougla.gr