Σκουριά, μπάζα και κίνδυνος στην ακτή του Ζούμπερι (φωτό)

Κάτοικοι καταγγέλλουν εγκατάλειψη στην παραλία

Λίγες εβδομάδες πριν ξεκινήσει ουσιαστικά η καλοκαιρινή περίοδος, κάτοικοι του Ζούμπερι καταγγέλλουν μια εικόνα εγκατάλειψης σε σημείο της παραλίας της Νέας Μάκρης, όπου –όπως αναφέρουν– επικίνδυνα υλικά, σκουριασμένα σίδερα και κατεστραμμένος εξοπλισμός παραμένουν εκτεθειμένα δίπλα σε λουόμενους, παιδιά και ηλικιωμένους. Παρά τις προηγούμενες οχλήσεις προς τον Δήμο, οι ίδιοι υποστηρίζουν πως μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει ουσιαστική παρέμβαση.

Η επιστολή που στάλθηκε στο anatolika24.gr συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό και περιγράφει με έντονο τρόπο την κατάσταση που επικρατεί στην ακτή.

Οι κάτοικοι κάνουν λόγο για μια απαράδεκτη και επικίνδυνη εικόνα στην παραλία του Ζούμπερι, πλησίον της Νέας Μάκρης. Όπως φαίνεται –σύμφωνα με τις καταγγελίες– και στις φωτογραφίες που συνοδεύουν την επιστολή, στην ακτή υπάρχουν δομικά απόβλητα, τσιμεντένιοι όγκοι με σκουριασμένα σίδερα που εξέχουν, αλλά και κατεστραμμένος εξοπλισμός, όπως σπασμένες ομπρέλες και μεταλλικά αντικείμενα, σε σημείο όπου καθημερινά κινούνται μικρά παιδιά και ηλικιωμένοι.

Οι κάτοικοι τονίζουν ότι ο κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού είναι κάτι παραπάνω από ορατός, ενώ σημειώνουν πως η εικόνα της παραλίας δεν προσβάλλει μόνο την αισθητική της περιοχής, αλλά αποτελεί και άμεση απειλή για τη σωματική ακεραιότητα των πολιτών.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στα δύο παγκάκια που βρίσκονται στο σημείο, τα οποία –όπως αναφέρουν– είναι πλήρως σκουριασμένα, σπασμένα και σε κατάσταση αποσύνθεσης. Μάλιστα, σύμφωνα με την καταγγελία, στηρίζονται πρόχειρα με πέτρες και κοτρώνες ώστε να μην καταρρεύσουν, γεγονός που τα καθιστά ιδιαίτερα επικίνδυνα για όποιον επιχειρήσει να καθίσει.

Οι καταγγέλλοντες επισημαίνουν ότι είχαν απευθυνθεί και πέρυσι στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Μαραθώνα, με σχετική αναφορά που καταχωρήθηκε με αριθμό πρωτοκόλλου 14741 στις 4/6/2025, χωρίς –όπως υποστηρίζουν– να υπάρξει κάποια ουσιαστική ενέργεια από πλευράς Δήμου.

Παράλληλα, κάνουν λόγο για περιβαλλοντική επιβάρυνση του αιγιαλού και ζητούν την άμεση απομάκρυνση των επικίνδυνων υλικών, καθώς και την αντικατάσταση των κατεστραμμένων καθισμάτων με νέο και ασφαλή εξοπλισμό.

Στο υστερόγραφο της επιστολής τους, ζητούν από τη Δημοτική Αστυνομία να πραγματοποιήσει αυτοψία στο σημείο, ώστε να καταγραφεί επίσημα η επικινδυνότητα των τσιμεντένιων όγκων και η ακαταλληλότητα του υπάρχοντος εξοπλισμού, με στόχο να ενημερωθούν οι αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου.

Διαβάστε τα τελευταία νέα της ανατολικής Αττικής μόνο στο anatolika24.gr.