Έκλεισε, λένε, και το κυνοκομείο του δήμου. Όχι με κάποια επίσημη ενημέρωση ή εξήγηση, αλλά όπως μαθαίνονται συνήθως αυτά: από στόμα σε στόμα και μέσα από τα δημοσιεύματα. Γιατί ανακοίνωση δεν υπήρξε.
Προφανώς υπήρχαν πιο σημαντικά ζητήματα να απασχολούν τη διοίκηση Τσεβά και τον αντίστοιχο αντιδήμαρχο. Σιωπηρά, όπως σιωπηρά κλείνουν τα πάντα σιγά σιγά.
Όσο για τα αδέσποτα, φταίει ο κακός «Πήγασος» (η φιλοζωική) οι κακοί γενικώς, οι αποστάτες σύμβουλοι και ο… κακός μας ο καιρός.
Πηγή: Περιοδικό AktiNews









