Στη Νέα Μάκρη πέρασε το πρώτο 24ωρο του Ιουνίου η Κλέλια Ανδριολάτου. Η ηθοποιός ανήρτησε, μάλιστα, και ένα άλμπουμ με φωτογραφικά στιγμιότυπα από όσα έζησε την πρώτη ημέρα του πρώτου μήνα του καλοκαιριού.
Η Κλέλια Ανδριολάτου μέσα στις ώρες αυτές έκανε, μεταξύ άλλων, μια βουτιά στη θάλασσα, μια επίσκεψη στον μανάβη για ψώνια, ενώ έπαιξε και ποδοσφαιράκι.




protothema.gr









