Στη Νέα Μάκρη η Κλέλια Ανδριολάτου: Η βουτιά στη θάλασσα, η επίσκεψη στον μανάβη και το… ποδοσφαιράκι (φωτό)

Ωρες ξεγνοιασιάς για την ηθοποιό

Στη Νέα Μάκρη πέρασε το πρώτο 24ωρο του Ιουνίου η Κλέλια Ανδριολάτου. Η ηθοποιός ανήρτησε, μάλιστα, και ένα άλμπουμ με φωτογραφικά στιγμιότυπα από όσα έζησε την πρώτη ημέρα του πρώτου μήνα του καλοκαιριού.

Η Κλέλια Ανδριολάτου μέσα στις ώρες αυτές έκανε, μεταξύ άλλων, μια βουτιά στη θάλασσα, μια επίσκεψη στον μανάβη για ψώνια, ενώ έπαιξε και ποδοσφαιράκι.

protothema.gr

Διαβάστε τα τελευταία νέα της ανατολικής Αττικής μόνο στο anatolika24.gr.