18/04/2024 11:55 μμ

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Κωνσταντέλλος για ελικόπτερο: Οι “VIP επιβάτες” δεν θέλουν πάντα να ακολουθούν τους κανόνες

"Οι πτήσεις οι ιδιωτικές έχουν και έναν δείκτη δυσκολίας, διότι οι επιβάτες δεν είναι πάντα όσο δεκτικοί είναι οι επιβάτες μιας εμπορικής πτήσης"


Tην δική του εκδοχή έδωσε ο Δήμαρχος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος για το τραγικό χαμό του 21χρονου από τον έλικα ελικοπτέρου στο αεροδρόμιο των Σπάτων. “Οι “VIP επιβάτες” δεν θέλουν πάντα να ακολουθούν τους κανόνες”, τόνισε χαρακτηριστικά…

Για το δυστύχημα στα Σπάτα, με θύμα έναν νεαρό Βρετανό, ο οποίος διαμελίστηκε αφού χτυπήθηκε από στροφείο ελικοπτέρου, από το οποίο μόλις είχε αποβιβαστεί, μίλησε ο κ. Κωνσταντέλλος, στην εκπομπή «Καλοκαίρι Μαζί» του ΑΝΤ1.

Όπως είπε, «το θέμα πέραν της αεροπορικής διερεύνησης που είναι σε εξέλιξη, έχει και μια αστυνομική επέκταση και ήδη έχουν γίνει αρκετές ενέργειες, για αυτήν την τραγωδία, που δεν είναι πρωτόγνωρη. Τα τελευταία τρία χρόνια έχουν καταγραφεί δύο τέτοια περιστατικά, ενώ είχαμε και στην Ελλάδα παλαιότερα, την δεκαετία του ’80, ένα δυστύχημα τέτοιο με ιδιωτικό ελικόπτερο».

Ο πολύπειρος και εν ενεργεία πιλότος και Δήμαρχος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, εξήγησε πως τα εγχειρίδια και οι κανονισμοί προβλέπουν πως η επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών από αεροπλάνα και πολύ περισσότερο από ελικόπτερα, πρέπει να γίνεται ενώ οι κινητήρες είναι κλειστοί και να έχει σταματήσει η περιστροφή των ελίκων. Προσέθεσε όμως πως «υπάρχει όμως και πρόβλεψη πως εφόσον υπάρχει προσωπικό συνοδείας και διαγράμμιση στην πίστα, μπορεί να γίνει επιβίβαση – αποβίβαση με τους κινητήρες σε λειτουργία».

Σχετικά με τις συνθήκες του δυστυχήματος στα Σπάτα και θύμα τον άτυχο 21χρονο Βρετανό, εκτίμησε πως όλα συνέβησαν καθώς «η μηχανή (σημ: του ελικοπτέρου) είχε σβήσει, δεν είχε όμως επιβραδυνθεί το στροφείο και επομένως η διαδικασία είναι παράνομη».

Ακόμη, επεσήμανε πως «οι πτήσεις οι ιδιωτικές και ειδικότερα των λεγόμενων “υψηλών προσώπων” έχουν και έναν δείκτη δυσκολίας, διότι οι επιβάτες δεν είναι πάντα όσο δεκτικοί είναι οι επιβάτες μιας εμπορικής πτήσης να ακολουθήσουν οδηγίες και κανονισμούς και υπάρχει μια μεγαλύτερη ένταση από το πλήρωμα ή τους συνοδούς εδάφους για να γίνει ότι πρέπει».

Ανέφερε πάντως ότι σίγουρα υπάρχει καταγραφή του δυστυχήματος από κάμερες ασφαλείας, καθώς «σε όλα τα πεδία προσγείωσης ελικοπτέρων υπάρχει κύκλωμα για το πότε κατεβαίνουν οι επιβαίνοντες σε ένα ελικόπτερο, σύμφωνα με το οποίο θα πρέπει να είναι κλειστή η μηχανή και να έχει σταματήσει η περιστροφή των ελίκων».

Διαβάστε ακόμη:

Σπάτα: Πού είναι το χωριό “Διαφάνι” που έγιναν τα γυρίσματα στις Άγριες Μέλισσες;

Προσοχή!!! Σ αυτές τις παραλίες απαγορεύεται το κολύμπι σε Ραφήνα, Ν. Μάκρη, Μαραθώνα, Λαύριο

Πάνω από 200 εκατ. ευρώ επένδυση στα πρώην κτήματα Καμπά στην Παλλήνη – Πότε μπαίνουν οι μπουλντόζες

 

Διαβάστε τα τελευταία νέα της ανατολικής Αττικής μόνο στο anatolika24.gr.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *