10/06/2023 3:29 πμ

Όλο το πλάνο! Φουλάρουν Αττική Οδός και προαστιακός για Ραφήνα και Λαύριο

Τα δύο αυτά έργα που θα συνδέουν τα λιμάνια της Ανατολικής Αττικής με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, μέσω νέων προαστιακών γραμμών, είναι προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ


Ένα από τα μεγάλα έργα που θα αλλάξουν τον χάρτη της Ανατολικής Αττικής είναι η επέκταση της Αττικής Οδού και του προαστιακού προς Ραφήνα και Λαύριο. Δείτε όλο το πλάνο του Υπουργείου, την ώρα που οι εργασίες προς υλοποίηση των σχεδίων είναι στο φουλ!

Αναμένονται γρήγορα εξελίξεις για αυτά τα έργα αλλά και το σχέδιο που υπάρχει για τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης…

Μετά τη δημοπράτηση της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης και εν συνεχεία του διαγωνισμού για την παραχώρηση της Αττικής Οδού που τρέχει το ΤΑΙΠΕΔ, αναμένεται να ξεκαθαριστεί το τι μέλλει γενέσθαι με τις υπόλοιπες τρεις επεκτάσεις του οδικού άξονα: προς Λαύριο, προς Ραφήνα και της δυτικής περιφερειακής Υμηττού μέχρι τη λεωφόρο Βουλιαγμένης.

Η βασικότερη εξ αυτών είναι η επέκταση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού προς το Ελληνικό, που θα περιλαμβάνει υπόγεια σήραγγα στην Ηλιούπολη και νέες γέφυρες επί της Λεωφόρο Βουλιαγμένης.

Στόχος του Υπουργείου σύμφωνα με capital.gr για τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης είναι να “απελευθερωθεί” από τα φανάρια και μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο που θα τροφοδοτεί οδικές αρτηρίες όπως η αστική σήραγγα, οι οποίες θα δρουν ως “συνδετικοί κρίκοι” μεταξύ των 3 δακτυλίων της πρωτεύουσας.

Σύμφωνα με τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς, το έργο προβλέπει την κατασκευή μίας σήραγγας μήκους λίγο παραπάνω από 3χλμ, με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, χωρίς εξόδους, που θα ξεκινά να βυθίζεται στο ύψος της Καισαριανής και θα καταλήγει σε σύνδεση με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος των συνόρων Αγίου Δημητρίου και Ηλιούπολης, λίγο νοτιότερα από τον σταθμό Μετρό του Αγίου Δημητρίου. Η διαδρομή θα απαιτεί λίγα λεπτά όταν σήμερα, σε ώρες αιχμής, απαιτούνται πάνω από 30 λεπτά. Είναι ένα πολύ σημαντικό έργο που σε συνδυασμό με την ανάπλαση στο Ελληνικό θα αλλάξει τον χάρτη των μετακινήσεων του λεκανοπεδίου.

Όσον αφορά τις άλλες δύο επεκτάσεις της Αττικής Οδού, αυτή προς Ραφήνα προβλέπει την παράκαμψη της Λεωφόρου Μαραθώνος και τα φανάρια των τοπικών οδών και η άλλη προς Λαύριο προβλέπει διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού από Μαρκόπουλο προς το λιμάνι.

Τέλος, αναπτυξιακή δυναμική θα δημιουργήσουν τα έργα της σιδηροδρομικής διασύνδεσης, μέσω Προαστιακού, των λιμένων Λαυρίου και Ραφήνας που προωθεί η ΕΡΓΟΣΕ.

Τα δύο αυτά έργα που θα συνδέουν τα λιμάνια της Ανατολικής Αττικής με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, μέσω νέων προαστιακών γραμμών, είναι συνολικού προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ

Η επέκταση του δικτύου του προαστιακού σιδηροδρόμου μέχρι το Λαύριο και τη Ραφήνα είναι κρίσιμη, όχι μόνο για την ολοκλήρωση των βασικών υποδομών μαζικής μεταφοράς και ειδικότερα του δικτύου μέσων σταθερής τροχιάς στην Αττική, αλλά και για την επίτευξη των βασικών στόχων του πολεοδομικού, χωροταξικού, συγκοινωνιακού και περιβαλλοντικού σχεδιασμού των περιοχών από όπου διέρχονται οι γραμμές.

Διαβάστε ακόμη:

11 χρόνια από την εξαφάνιση του Γιώργου Ποθητού στη Ραφήνα! Θρίλερ δίχως τέλος…

Συγκλονίζει η ιστορία του εθελοντή που ρίχτηκε στις φλόγες για να σώσει έναν άνδρα στην πυρκαγιά της Πεντέλης

Μεγαλεία ο Τριαντάφυλλος! Η σπιταρόνα του τραγουδιστή στο Πόρτο Ράφτη (φωτό)

Τι συμβαίνει τελικά με την εξαφάνιση της 19χρονης Άρτεμις από το Κορωπί

Διαβάστε τα τελευταία νέα της ανατολικής Αττικής μόνο στο anatolika24.gr.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *