“Πληρωμένη απάντηση” πήρε μία κυρία, από τους υπεύθυνους ενός σουβλατζίσικου στις Αχαρνές, η οποία (κυρία) απαίτησε από το κατάστημα να μην ξαναστείλουν μελαμψό διανομέα όταν παραγγέλνει delivery. Τι της απάντησαν; “Κυρία μου καλή που μας ζητήσατε να μη σας στείλουμε μελαμψό διανομέα…παρακαλούμε να μην ξαναπαραγγείλετε από εμάς. Δεν σας θέλουμε εμείς για πελάτισσα“.
Με μια φωτογραφία που αναρτήθηκε στον λογαρισμό του μαγαζιού, στην οποία φαίνεται η ιδιοκτήτρια και ο διανομέας, το σουβλατζίδικο ξεκαθαρίζει ότι ο «μελαμψός διανομέας» είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος αλλά και οικογένειά τους. Μάλιστα ζητά από τη συγκεκριμένη πελάτισσα να μην παραγγείλει ξανά από αυτούς.
Η ανάρτηση του ψητοπωλείου:
«Να σας συστήσουμε τον Deep.
Ο Deep δεν είναι απλώς διανομέας του Μπερκέτι… είναι ο πιο αξιόλογος άνθρωπος και πια οικογένειά μας.
Και εσείς κυρία μου καλή που μας ζητήσατε να μη σας στείλουμε μελαμψό διανομέα…παρακαλούμε να μην ξαναπαραγγείλετε από εμάς. Δεν σας θέλουμε εμείς για πελάτισσα.
Με εκτίμηση
Η ομάδα του Μπερκέτι»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Το Μπερκέτι (@to_berketi)