02/05/2024 9:15 μμ

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Cine Γέρακας: “Paw Patrol: Η Σούπερ Ταινία” & “Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού

Ταινίες για μικρούς και μεγάλους


“Paw Patrol: Η Σούπερ Ταινία” & “Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού”, είναι οι ταινίες που έχει προγραμματίσει για την επόμενη κινηματογραφική εβδομάδα το Cine Γέρακας στον Γέρακα, από την Πέμπτη 02 Νοεμβρίου έως και την Τετάρτη 08 Νοεμβρίου.

PAW PATROL: Η ΣΟΥΠΕΡ ΤΑΙΝΙΑ
PAW PATROL: THE MIGHTY MOVIE
Σκηνοθεσία: Καλ Μπρούνκερ.
Διάρκεια: 88 λεπτά
Ώρα έναρξης: Σάββατο 17.20 (Μεταγλωττισμένο)

Η ομάδα διάσωσης που έκλεψε τις καρδιές των πιτσιρικάδων επιχείρησε την πρώτη της εξόρμηση στη μεγάλη οθόνη όταν ακόμα τα σινεμά πάσχιζαν να φέρουν πίσω ένα κοινό που δίσταζε να μπει στην αίθουσα λόγω της πανδημίας. Τηρουμένων των αναλογιών, τα νούμερα ήταν καλά, διατήρησαν το brand name ζωντανό και δικαιολογούσαν ένα κινηματογραφικό sequel, το οποίο ήρθε με τη μορφή της Σούπερ Ταινίας.

Το εύρημα των δημιουργών εδώ είναι να παντρέψουν τη γνώριμη συνταγή με την υπερηρωική περιπέτεια. Έτσι, γύρω στο εικοσάλεπτο τα ζωάκια αποκτούν υπερδυνάμεις.

Η ταινία επιστρατεύει μια αρετή που απουσιάζει από τις περισσότερες σύγχρονες πολυδάπανες live-action υπερηρωικές παραγωγές: την αίσθηση του δέους μπρος στις νεοαποκτηθείσες υπερδυνάμεις, τις οποίες δεν παίρνει ως δεδομένες. Επίσης υπάρχει μεγάλη επιμέλεια στις λεπτομέρειες του background σε σχέση με τον προκάτοχό της. Τα τρισχαριτωμένα τετράποδα και τα ευγενή μηνύματα θα κρατήσουν σίγουρα το ενδιαφέρον των μικρών θεατών.

ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΙΣΜΕΝΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ
KILLERS OF THE FLOWER MOON
Σκηνοθεσία: Μάρτιν Σκορσέζε.
Πρωταγωνιστούν: Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Λίλι Γκλάντστοουν, Τζέσι Πλέμονς.
Διάρκεια: 206 λεπτά
Ώρα έναρξης: Πέμπτη – Κυριακή 19.00

Τη δεκαετία του 1920, τα μέλη της φυλής των Ινδιάνων Οσέιτζ, μετά από την ανακάλυψη πετρελαίου στις εκτάσεις τους, έγιναν οι άνθρωποι με το μεγαλύτερο κατά κεφαλή εισόδημα στον κόσμο. Αντιστρέφοντας τους άγραφους νόμους της εποχής, έζησαν στην Οκλαχόμα σαν μια σεβαστή αριστοκρατία και αναμείχθηκαν με τους λευκούς.

Η Αμερικανική κυβέρνηση βέβαια κατάφερε να ορίσει κρατικούς επιτρόπους, που διαχειρίζονταν την περιουσία τους, μία τακτική που οδήγησε στο να χαθούν τελικά εκατομμύρια από τη φυλή. Παράλληλα, πολλοί λευκοί άντρες παντρεύονταν τις γυναίκες των Οσέιτζ και γίνονταν κληρονόμοι. ‘

Ένας από αυτούς και ο Έρνεστ Μπέρκχαρτ, που υπηρέτησε στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο ως μάγειρας και κατέφτασε στην περιοχή, προκειμένου να εργαστεί για λογαριασμό του τοπικού άρχοντα και θείου του, του «βασιλιά» Γουίλιαμ Χέιλ. Ο Χέιλ, άνθρωπος με επιρροή, διατηρούσε άριστες σχέσεις με τους Οσέιτζ και τον αρχηγό τους, έδειχνε σεβασμό για τα ήθη και τα έθιμά τους και στεκόταν στο πλάι τους στις δύσκολες στιγμές.

Έτσι, ο γάμος του Έρνεστ με την Ινδιάνα Μόλι γίνεται το ιδανικό παράδειγμα συνύπαρξης λευκών και ερυθρόδερμων. Όμως μυστηριώδεις δολοφονίες αρχίζουν να αποδεκατίζουν τη φυλή, αναγκάζοντας το νεόκοπο τότε FBI του Έντγκαρ Τζ. Χούβερ να αναλάβει δράση. Ένας αστυνομικός επιθεωρητής, ο Texas Ranger Τομ Γουάιτ, έρχεται στην περιοχή, προσπαθώντας να ρίξει φως σε αυτή τη σκοτεινή υπόθεση.

Ο Σκορσέζε διασκευάζει (με συνσεναριογράφο τον Έρικ Ροθ) την έρευνα του Ντέιβιντ Γκραν «Killers of the Flower Moon: An American Crime and the Birth of the FBi» (2017), ο οποίος μελέτησε διεξοδικά ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της αμερικανικής Ιστορίας, που αποκαλύπτει τόσο αίτια του ρατσισμού όσο και την απληστία της ανθρώπινης φύσης.

Το μίσος για το διαφορετικό από τη μία και η φρενίτιδα του χρήματος από την άλλη καταλαμβάνουν τους ήρωές του Σκορσέζε και τους οδηγούν στην ύβρη. Ο μορφωμένος και ευγενής Χέιλ καταφέρνει να πείσει αμόρφωτους συντοπίτες του να γίνουν πειθήνια όργανα του, όπως τον Ερνέστ, που άβουλος στέκεται ανάμεσα στην αγάπη για τη γυναίκα του και στην υπακοή προς τον θείο του.

Επίκαιρος όσο ποτέ, ο Σκορσέζε με θάρρος επιστρέφει στο παρελθόν για να μιλήσει για το σήμερα και το μέλλον, φωτίζοντας τελικά όχι ποιος έκανε τι, αλλά πώς έγινε όλο αυτό. Και αυτή ακριβώς η τόλμη του να φτάσει στη ρίζα του κακού, έρχεται να αποκαλύψει πολλά για τη δική μας εποχή. Γιατί σε αυτό το παρελθόν βρίσκεται η αληθινή ταυτότητα μιας χώρας, που κατακτήθηκε από αυτούς που δεν τους ανήκε και αναπτύχθηκε από αυτούς που δεν ήταν τα «δικά της παιδιά».

«Οι δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού» είναι λοιπόν θύματα μαζί και θύτες μιας αρρωστημένης ιδεοληψίας, εγκλωβισμένοι σε καταστροφικά κοινωνικά στερεότυπα, που γίνονται πρόσωπα τραγικά, επιλέγοντας ουσιαστικά την τιμωρία τους.

Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο αποδίδει με συγκλονιστική αφέλεια τη συναισθηματική πάλη του Έρνεστ και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, που επιτέλους μετά από χρόνια αναλαμβάνει έναν ρόλο αντάξιο του, φτιάχνει μία μειλίχια πατριαρχική φιγούρα πίσω από την οποία κρύβεται η παράνοια της εξουσίας.

Αυτή όμως που κάνει την έκπληξη είναι η Ινδιάνα ηθοποιός Λίλι Γκλάντστοουν, σε μία από τις πιο δυνατές ερμηνείες της χρονιάς, που ξεκινάει ως μία γοητευτική γυναίκα, η οποία γνωρίζει την εκμετάλλευση της φυλής της, αλλά αντιστέκεται σε αυτή με ευγένεια, για να γίνει μία στοργική μητέρα και σύζυγος, που βλέπει και συγχωρεί την ηθική παρακμή του άντρα που αγαπάει, χωρίς να θυσιάζει όμως τις δικές της αρχές.

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
CINE ΓΕΡΑΚΑΣ
Γαργηττού & Ευμένους
Τηλ.: 210 66.12.717

Διαβάστε τα τελευταία νέα της ανατολικής Αττικής μόνο στο anatolika24.gr.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *