05/10/2022 3:19 μμ

Πιλότος Πολεμικής Αεροπορίας ξεκαθαρίζει: Η Ραφήνα και η Αρτέμιδα πρέπει να μάθουν ότι…

"Όταν κατασκευάζονται τα αεροδρόμια, σε μία ευθεία με τους διαδρόμους προσγείωσης και απόσταση 3 χλμ, απαγορεύονται να υπάρχουν κατοικίες"


Πιλότος Πολεμικής Αεροπορίας και αν μη τι άλλο βαθύς γνώστης του αντικειμένου, επειδή έχουν γραφτεί και ειπωθεί τόσα πολλά περί των πτήσεων και των διαδρομών πάνω από τη Ραφήνα και την Αρτέμιδα, αποφάσισε να ξεκαθαρίσει μερικά πράγματα για να τ΄ακούσουν όλοι και να μάθουν όλοι. Και προς Ραφήνα. Και προς Αρτέμιδα…

Αναφέρει ο κ. Δεμέτης…

“Διαβάζω εδώ και κάτι ημέρες για το αεροδρόμιο Βενιζέλος. Κάποιοι θέλουν τα αεροπλάνα να φεύγουν ευθεία προς Ραφήνα και αφού πάρουν μεγάλο ύψος να ακολουθούν την πορεία τους για τον προορισμό τους. Κάποιοι θέλουν να μην απογειώνονται βαριά μεταγωγικά αεροπλάνα άλλων χωρών που κάνουν πολύ θόρυβο. Κάποιοι θέλουν αν είναι δυνατόν να μην ακούγονται τα αεροπλάνα στην απογείωση.

Κυρίες και κύριοι που παραπονιέστε, θα σας πω λίγα πραγματάκια για τις πτήσεις.

  1. Οι πτήσεις γίνονται άλλοτε εξ όψεως (VFR= visual flight rules) άλλοτε δι οργάνων (IFR = instrument flight rules).
  2. Στις πτήσεις δι οργάνων τα αεροσκάφη φεύγουν ευθεία μετά την απογείωση και μετά ακολουθούν συγκεκριμένη διαδρομή μέχρι να πιάσουν ένα ύψος. Μετά ακολουθούν πάλι συγκεκριμένους αεροδιαδρόμους (αυτοί των αεροδρομίων δεν λέγονται αεροδιάδρομοι αλλά διάδρομοι προσγειώσεων) για να πάνε στον προορισμό τους.
  3. Στις πτήσεις εξ όψεως τα αεροπλάνα ακολουθούν οδηγίες του Πύργου Ελέγχου εάν αιτηθούν να πάρουν μετά την απογείωση κάποια πορεία. Δεν κάνουν ότι θέλουν οι πιλότοι από μόνοι τους. Εξαρτώνται όλα από τις καιρικές συνθήκες και την κυκλοφορία του αεροδρομίου.
  4. Όταν κατασκευάζονται τα αεροδρόμια, σε μία ευθεία με τους διαδρόμους προσγείωσης και απόσταση 3 χλμ, απαγορεύονται να υπάρχουν κατοικίες. Αν πάτε και χτίσετε εσείς αυθαίρετα, σε ένα αεροπορικό ατύχημα που γίνεται, στην απογείωση, φέρετε ακεραία την ευθύνη, και οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν σας αποζημιώνουν.
  5. Οι γωνίες προσέγγισης κατά την προσγείωση δεν μπορούν να έχουν μεγαλύτερη απόκλιση από τις 2,5 -3,5 μοίρες. Γιαυτό και τα 3 χλμ ελεύθερου πεδίου από κατοικίες που μπορεί να δημιουργούν εμπόδια στις αποπροσγειώσεις των αεροσκαφών.
  6. Τα επίπεδα θορύβου μετριώνται εκεί που αρχίζουν οι κατοικίες και όχι στα όρια των διαδρόμων προσγείωσης. Πρακτικά στα 3 χλμ σε ευθεία από το άκρο κάθε διαδρόμου. Αν μετράτε όπου νάναι εσείς δεν έχετε καμία νομική υπόσταση περί της πραγματικότητος.

Αυτά τα ολίγα για να γνωρίζετε κάποια πραγματάκια γύρω από τα αεροδρόμια.

Δεμέτης Γεώργιος, Πιλότος Πολεμικής Αεροπορίας

Διαβάστε ακόμη:

Σοφία Μασούρη: 9+1 λόγοι για τους οποίους πρέπει να επισκεπτόμαστε συχνά το δερματολόγο μας

“Συναγερμός” για κοριτσάκι που χάθηκε στον Σχινιά

Τον έσφαξε και μετά τον τσιμέντωσε μέσα στην τουαλέτα! Η στυγερή δολοφονία στην Αρτέμιδα που μας συγκλόνισε

Διαβάστε τα τελευταία νέα της ανατολικής Αττικής μόνο στο anatolika24.gr.

3 σκέψεις για το “Πιλότος Πολεμικής Αεροπορίας ξεκαθαρίζει: Η Ραφήνα και η Αρτέμιδα πρέπει να μάθουν ότι…”

  1. ΚΟΡΑΛΙΑ

    ΚΑΤΑΝΟΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ.ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ.ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΣΟ ΕΚΑΝΕ Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ .ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΟΜΑΓΑΖΟ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ. ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ Η ΥΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΞΕΚΟΥΦΑΙΝΕΙ.

  2. Ενώ μπορεί ενδεχομένως να ήταν γνωστό από το ’50 ότι το Αεροδρόμιο θα χτιστεί στην ευρύτερη περιοχή που βρίσκεται ήδη, η ακριβής κατεύθυνση των αεροδιαδρόμων δε ήταν γνωστή. Όταν χαράχθηκαν οι κατευθύνσεις, βρέθηκαν εντός των 3km μεγάλα κομμάτια του οικιστικού ιστού της πόλης της Αρτέμιδας, κανένα από τα οποία τότε δεν ήταν αυθαίρετο, αν είχε υπάρξει και ποτέ. Αν δεν έγινε σωστά η διαβούλευση με τις τοπικές κοινότητες την περίοδο χάραξης των αεροδιαδρόμων, οφείλει κατ΄ελάχιστον να γίνεται τακτικά τώρα ώστε να ελαχιστοποιηθεί το πρόβλημα, ειδικά για περιοχές του ιστού της Αρτέμιδας που είναι εντός 3km από τους αεροδιαδρόμους.

  3. Κόκκινης Νικος

    Εμείς κατοικουσαμε στην Αρτέμιδα και Ραφήνα πρώτου ερθη το Αεροδρόμιο χωρίς να μας ρωτήσουν.Αν δεν του αρέσουν τα παράπονα μας να πάει πίσω από κει που ειρθε.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Πιλότος Πολεμικής Αεροπορίας ξεκαθαρίζει: Η Ραφήνα και η Αρτέμιδα πρέπει να μάθουν ότι…

"Όταν κατασκευάζονται τα αεροδρόμια, σε μία ευθεία με τους διαδρόμους προσγείωσης και απόσταση 3 χλμ, απαγορεύονται να υπάρχουν κατοικίες"

Διαβάστε τα τελευταία νέα της ανατολικής Αττικής μόνο στο anatolika24.gr.

3 σκέψεις για το “Πιλότος Πολεμικής Αεροπορίας ξεκαθαρίζει: Η Ραφήνα και η Αρτέμιδα πρέπει να μάθουν ότι…”

  1. ΚΟΡΑΛΙΑ

    ΚΑΤΑΝΟΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ.ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ.ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΣΟ ΕΚΑΝΕ Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ .ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΟΜΑΓΑΖΟ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ. ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ Η ΥΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΞΕΚΟΥΦΑΙΝΕΙ.

  2. Ενώ μπορεί ενδεχομένως να ήταν γνωστό από το ’50 ότι το Αεροδρόμιο θα χτιστεί στην ευρύτερη περιοχή που βρίσκεται ήδη, η ακριβής κατεύθυνση των αεροδιαδρόμων δε ήταν γνωστή. Όταν χαράχθηκαν οι κατευθύνσεις, βρέθηκαν εντός των 3km μεγάλα κομμάτια του οικιστικού ιστού της πόλης της Αρτέμιδας, κανένα από τα οποία τότε δεν ήταν αυθαίρετο, αν είχε υπάρξει και ποτέ. Αν δεν έγινε σωστά η διαβούλευση με τις τοπικές κοινότητες την περίοδο χάραξης των αεροδιαδρόμων, οφείλει κατ΄ελάχιστον να γίνεται τακτικά τώρα ώστε να ελαχιστοποιηθεί το πρόβλημα, ειδικά για περιοχές του ιστού της Αρτέμιδας που είναι εντός 3km από τους αεροδιαδρόμους.

  3. Κόκκινης Νικος

    Εμείς κατοικουσαμε στην Αρτέμιδα και Ραφήνα πρώτου ερθη το Αεροδρόμιο χωρίς να μας ρωτήσουν.Αν δεν του αρέσουν τα παράπονα μας να πάει πίσω από κει που ειρθε.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.