27/05/2024 9:53 πμ

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Good news! Το Κρυονέρι θα αποκτήσει νέα στάση στον Προαστιακό

Το έργο έχει προϋπολογισμό μελέτης 5,88 εκατ. ευρώ και είναι εγγεγραμμένο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων


Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ είπε το “ναι” και πλέον το Κρυνέρι θα αποκτήσει νέα στάση στον Προαστιακό. Αυτό κι αν είναι καλό νέο για τους κατοίκους του Κρυονερίου…

Η ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε, πριν από λίγες ημέρες, το έργο της κατασκευής σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι Αττικής στον προγραμματισμό δημοπράτησης έργων της εταιρείας.

Έτσι, μια μεγάλη περιοχή στα προάστια της Αθήνας θα διαθέτει καλύτερη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, με μέσο σταθερής τροχιάς, εξυπηρετώντας το δίκτυο του προαστιακού προς την Χαλκίδα.

Το έργο έχει προϋπολογισμό μελέτης 5,88 εκατ. ευρώ και είναι εγγεγραμμένο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Αφορά στην κατασκευή στάσης μεταξύ των Σ.Σ. Δεκελείας και Αγίου Στεφάνου, η οποία θα ενταχθεί στο δίκτυο του προαστιακού.

Προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών (εκδοτήρια εισιτηρίων, WC επιβατών, WC υπαλλήλων, αποθηκευτικός χώρος) και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της στάσης και των σιδηροδρομικών συστημάτων.

Στα επιμέρους χαρακτηριστικά του διαγωνισμού, για να συμμετάσχει μια εταιρεία σε αυτόν και στο αντικείμενο της επιδομής, οφείλει να διαθέτει:

1) Ειδική εμπειρία κατασκευής ή/και ανακαίνισης σκυρογραμμής, μονής σιδηροδρομικής γραμμής, κανονικού εύρους, μήκους κατ’ ελάχιστον 2 χλμ. ή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, κανονικού εύρους, μήκους κατ’ ελάχιστον 1 χλμ., συμπεριλαμβανομένων όλων των εργασιών, ήτοι στρώση, σκυρόστρωση – υπογόμωση, συγκόλληση ΣΣΣ, απελευθέρωση τάσεων.

2) Εκτέλεση των ως άνω εργασιών σε περιθώρια κυκλοφορίας.

Αντίστοιχα, για το αντικείμενο του συστήματος ηλεκτροκίνησης, οφείλει να διαθέτει:

1) Ειδική εμπειρία από την κατασκευή έργου, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται: Μελέτη, κατασκευή, εγκατάσταση, δοκιμές και θέση σε πλήρη και κανονική λειτουργία ενιαίου και αυτοτελούς τηλεδιοικούμενου έργου ηλεκτροκίνησης εναλλασσομένου ρεύματος 25 kV/50 Hz, μέσω εναέριας γραμμής επαφής για ταχύτητα μελέτης τουλάχιστον 120 Km/h.

Σημειώνεται ότι ο προαστιακός αποτελεί μια από τις κυριότερες πηγές εσόδων της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), καθώς τα έσοδά του το 2019 ανήλθαν στα 17 εκατ. ευρώ και το 2018 στα 15,6 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη:

Άχ Ραφήνα! Πόσο άλλαξες από τότε που η πλατεία ήταν δρόμος – Δες αυτό το βίντεο ντοκουμέντο

Τραγικό! Ο αγνοούμενος βρέθηκε νεκρός σε γκρεμό στο Πόρτο Ράφτη – Τι συνέβη…

Πόρτο Ράφτη: Μέχρι να κατέβει από το αμάξι να ψωνίσει, πήγαν να της αρπάξουν την τσάντα

Διαβάστε τα τελευταία νέα της ανατολικής Αττικής μόνο στο anatolika24.gr.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *